Η ΑΝΔΡΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩ, ΔΙΟΤΙ ΠΗΓΑΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ
ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩ. Ο ΕΡΩ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΘΑΝΑΤΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥ,
ΔΙΟΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΡΩ
ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΘΑΝΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΘΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ
ΑΝΔΡΕΙΑΣ, ΑΝΔΡΑΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ.
ΚΑΘΕ ΑΝΔΡΑΣ, ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΗΡΩΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩ
ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ. ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΔΡΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ
ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ
ΤΟΥ ΕΡΩ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ
ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΙΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩ, ΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 5Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 9 ΕΝΝΕΑ, ΤΗΝ
ΣΥΝΘΕΣΗ, ΟΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ
ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΕ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΤΟΥ
ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩ, ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΩΝ
ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩ, ΟΠΟΥ ΟΙ
ΗΔΗ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΣΥΝΘΕΜΕΝΕΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩ, ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΔΟΜΟΥΝ ΚΑΙ
ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ
ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΝΘΕΣΗ. ΟΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ
ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ, ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΗΔΗ
ΤΟΝ ΕΡΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ
ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΤΟΥ. ΑΡΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΘΑΝΑΤΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ
ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΥΝΘΕΣΗ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ
ΙΔΙΟΥΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ
ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ
ΑΛΗΘΙΝΗ
ΑΘΑΝΑΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ
9 ΕΝΝΕΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ,
ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩ, ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ